Szanowni Państwo,
w tym miejscu udostępniamy formularz rejestracji oraz zasady udziału w Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Szkoleniowej pt. Obsługa prawna uczelni. Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa.
Formularz zgłoszniowy należy wypełnić i przesyłać do organizatora na adres: jacekpakula@ipswin.pl - pozyskane w ten sposób dane będą wykorzystane na użytek konferencji przy zastosowaniu poufności i nie będę nikomu udostępniane.
Formularz zgłoszeniowy (pobierz)
Obrady i zakwaterowanie P.T. Uczestników odbędą się w hotelu Toruń Mercure Centrum (ul. Kraszewskiego 1/3, 87-100 Toruń).
W ramach opłaty zapewniamy:
- udział w 3-dniowej konferencji,
- materiały szkoleniowe i konferencyjne,
- certyfikat uczestnictwa,
- konsultacje w trakcie konferencji,
- pełne wyżywienie (3 obiady, 2 kolacje, całodzienne serwisy kawowe),
- bezpłatny hotelowy parking,
- dodatkowe atrakcje, np. zwiedzanie toruńskiego Starego Miasta.
Koszt jest zróżnicowany z uwagi na nocleg - opłata w ramach tzw. wczesnej rejestracji, do dnia 15 września 2022 r.
- 1785 zł - dwa noclegi w pok. 1 os. (ze śniadaniami);
- 1665 zł - dwa noclegi w pok. 2 os. (za śniadaniami);
Opłaty przy zgłoszeniu po 15 września 2022 r.:
- 1935 zł - dwa noclegi w pok. 1 os. (ze śniadaniami);
- 1815 zł - dwa noclegi w pok. 2 os. (za śniadaniami);
Ww. ceny = Vat zw.
Istnieje możliwość rezerwacji noclegu np. z niedzieli na poniedziałek (21/22 października br.) lub ze środy na czwartek (24/25 października br.) - pok. 1 os. ze śniadaniem kosztuje 195 zł.; pok. 2 os. - 250 zł. Prosimy o kontakt.
Dane dot. przelewu zostaną przesłane na adres e-mail P.T. Uczestników.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
mgr Jacek Pakuła, tel. 604 64 35 54, e-mail: jacekpakula@ipswin.pl