Szanowni Państwo,
w tym miejscu udostępniamy formularz rejestracji oraz zasady udziału w III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Szkoleniowej Dyrektorów i Kadry Kierowniczej Szkół Doktorskich 2022. Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa.
Formularz zgłoszniowy należy wypełnić i przesyłać do organizatora na adres: jacekpakula@ipswin.pl - pozyskane w ten sposób dane będą wykorzystane na użytek konferencji przy zastosowaniu poufności i nie będę nikomu udostępniane.
Formularz zgłoszeniowy (pobierz)
Obrady i zakwaterowanie P.T. Uczestników odbędą się w hotelu Toruń Mercure Centrum. Dla Państwa wygody oferujemy trzy warianty udziału.
W ramach opłaty zapewniamy:
- udział w 3-dniowej konferencji,
- materiały szkoleniowe i konferencyjne,
- certyfikat uczestnictwa,
- konsultacje w trakcie konferencji,
- pełne wyżywienie (3 obiady, 2 kolacje, całodzienne serwisy kawowe),
- bezpłatny hotelowy parking,
- dodatkowe atrakcje, np. zwiedzanie toruńskiego Starego Miasta.
Koszt jest zróżnicowany z uwagi na nocleg:
- 1785 zł - dwa noclegi w pok. 1 os. (ze śniadaniami);
- 1665 zł - dwa noclegi w pok. 2 os. (za śniadaniami);
- 1450 zł - bez noclegu.
Ww. ceny = Vat zw.; dotyczy również uczelni niepublicznych.
Istnieje możliwość rezerwacji noclegu np. z niedzieli na poniedziałek (26/27 czerwca br.) lub z środy na czwartek (29/30 czerwca br.) - pok. 1 os. ze śniadaniem kosztuje 175 zł.; pok. 2 os. - 230 zł. Prosimy o kontakt.
Dane dot. przelewu zostaną przesłane na adres e-mail P.T. Uczestników.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
mgr Jacek Pakuła, tel. 604 64 35 54, e-mail: jacekpakula@ipswin.pl