Logo-jacek

Szanowni Państwo,

w tym miejscu udostępniamy formularz rejestracji oraz zasady udziału w III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Szkoleniowej Dyrektorów i Kadry Kierowniczej Szkół Doktorskich 2022. Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z warunkami uczestnictwa.

 

Formularz zgłoszniowy należy wypełnić i przesyłać do organizatora na adres: jacekpakula@ipswin.pl - pozyskane w ten sposób dane będą wykorzystane na użytek konferencji przy zastosowaniu poufności i nie będę nikomu udostępniane.

Formularz zgłoszeniowy (pobierz)

Obrady i zakwaterowanie P.T. Uczestników odbędą się w hotelu Toruń Mercure Centrum. Dla Państwa wygody oferujemy trzy warianty udziału.

W ramach opłaty zapewniamy:

  • udział w 3-dniowej konferencji,
  • materiały szkoleniowe i konferencyjne,
  • certyfikat uczestnictwa,
  • konsultacje w trakcie konferencji,
  • pełne wyżywienie (3 obiady, 2 kolacje, całodzienne serwisy kawowe),
  • bezpłatny hotelowy parking,
  • dodatkowe atrakcje, np. zwiedzanie toruńskiego Starego Miasta.

Koszt jest zróżnicowany z uwagi na nocleg:

  • 1785 zł - dwa noclegi w pok. 1 os. (ze śniadaniami);
  • 1665 zł - dwa noclegi w pok. 2 os. (za śniadaniami);
  • 1450 zł - bez noclegu.

Ww. ceny = Vat zw.; dotyczy również uczelni niepublicznych.

Istnieje możliwość rezerwacji noclegu np. z niedzieli na poniedziałek (26/27 czerwca br.) lub z środy na czwartek (29/30 czerwca br.) - pok. 1 os. ze śniadaniem kosztuje 175 zł.; pok. 2 os. - 230 zł. Prosimy o kontakt.

 

Dane dot. przelewu zostaną przesłane na adres e-mail P.T. Uczestników.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:

mgr Jacek Pakuła, tel. 604 64 35 54, e-mail: jacekpakula@ipswin.pl