Logo-jacek

 

Szanowni Państwo,

 

dziękuję za przesłane zgłoszenie udziału w webinarze poświęconym reformie pomocy materialnej dla studentów.

Oczywiście jest to wydarzenie bezpłatne, a Państwa dane osobowe (e-mail) zostaną usunięte tuż po zrealizowanym spotkaniu. Proces rejestracji jest ważny, dlatego przedstawiamy go poniżej.

Przede wszystkim należy wyjaśnić, że korzystamy z usług ClickMeeting. To sprawdzona platforma, pozwalająca bez nadmiernego obciążenia korzystać ze spotkań online. Dosłownie w tym momencie na podany podczas rejestracji adres e-mail trafiła wiadomość pt. Dziękuję za rejestrację na webinar!

Taka wiadomość powinna znaleźć się w skrzynce pocztowej, czasami trafia do spamu itd. Czasami jednak taka wiadomość nie dociera, a przyczyną jest bardzo często błędnie wpisany adres e-mail. Jeśli więc po przeczytaniu niniejszej wiadomości nadal w Państwa skrzynce e-mail nie ma wiadomości - prosimy o kontakt, najlepiej pod adresem: webinar@fpm.edu.pl

Prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego i otrzymanie wiadomości pt. Dziękuję za rejestrację na webinarI - oznacza, że Państwa zgłoszenie ma status: Uczestnicy oczekujący na potwierdzenie rejestracji.

Konieczne jest więc potwierdzenie Państwa udziału - co należy do zadań organizatora. Akceptacja Państwa zgłoszenia następuje praktycznie w ciągu kilku godzin, a na podany e-mail trafia kolejna wiadomość: Potwierdzenie rejestracji.

W dniu wybranego webinaru, najczęściej o godz. 8.15, otrzymują Państwo automatyczne przypomnienie o spotkaniu. Wystarczy skorzystać z opcji Dołącz, aby znaleźć się w pokoju webinarowym.

Formuła webinaru polega na tym, że prowadzący są korzystają z mikrofonu i kamery, a uczestnicy mogą korzystać z opcji czatu. Nie wymagamy od uczestników kamery. Chodzi o Państwa komfort.

Możliwe jest automatyczne przetestowanie połączenia z platformą ClickMeeting, jak również zorganizowanie testowego połączenia, np. dzień przed datą planowanego webinaru. Po spotkaniu będą mieli Państwo możliwość przesłania swoich uwag dotyczących naszej prezentacji.

W tym miejscu prezentujemy równiez krótki filmik, ilustrujący przystąpienie do webinaru na platformie ClickMeeting.

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu: webinar@fpm.edu.pl

Do usłyszenia
Jacek Pakuła